Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Louice - 29 januari 2010 09:13

Heejsvejs !

Nu är det morgon och klockan är alldeles för lite, vill soooova mer !


menmen skola som vanligt, dryyygt !

Ska ta bussen till skolan 10.12 men måste inom banken som öppnar vid 10.00 och betala en räkning, tror ni jag hinner? xD hahah !De får jäklar gå undan de där besöket xD


Aja, tränade i går och jag har suuuper träningsverk -.- usch!

+ att det blir träning i dag med xD hah, men de e sköönt iallfall.


I kväll blire feeest med flickorna suuper trevligt :)

men innan dess kommer min baby och då blir det myys !

Nae nu ska jag och fixa lite viktiga saker xD haha, det lär så seriöst :P


HAHA hoppas ni får de lika bra i dag som jag ska ha det !

Jennifer min snygging fyller 16 år i dag så grattis till henne. :)


Synd att ingen skrev några roliga historier till mig :( fy skam på er !

Men nae nu ska jag dra :)

haha, PUSS :)


XOXO

Lolaa



 


Hittade en gammal bild på mig, som Emma har tagit !

Visar min gamla stil som jag fortfarande diggar, men jag klär mig inte så längre, that is my past :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken bloggare är bääst ?
 Kissie
 Blondinbella
 KENZA
 Lolaa (A)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards